Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

‘’Το Μέλλον ΜΑΣ Ανήκει’’




Ήθελα πολύ να γράψω ένα άρθρο και εγώ , όμως δε μπορούσα να βρω ένα θέμα που να μ’ενδιαφέρει εξίσου,όσο όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου.Σήμερα βλέποντας όλα αυτά που συμβαίνουν ανησυχώ για το τι θα συμβεί στη συνέχεια,που θα οδηγηθεί η Ελλάδα στο «2ο μνημόνιο» ή «στη χρεοκοπία»?Εάν κάθε φορά ακούμε τους δήθεν δημοσιογράφους δε πρόκειται θα τρελαθούμε,η πηγή του κακού που μεγαλοποιεί τα πάντα....όχι ότι δε ζούμε κάτω από άθλιες συνθήκες τα τελεύταια χρόνια αλλά πάντα...
οι περισσότεροι βολεμένοι από εμάς δεν ενδιαφερόμαστε για την ουσία των πραγμάτων.Ναι,αναφέρω και τον εαυτό μου σ’αυτούς τους βολεμένους γιατί ό,τι έχω αυτή τη στιγμή δεν έχω αγωνιστεί για να το αποκτήσω αλλά μου έχει προσφερθεί απλόχερα από την οικογένειά μου.Όλοι λίγο πολύ,η νέα γενιά, η γενιά που κάθετί που κάνει το ανακοινώνει στο facebook δεν έχει παλέψει για να κερδίσει ό,τι έχει όμως αυτή η γενιά καλείται να μπει στον αγώνα και να δημιουργήσει ένα ελπιδοφόρο μέλλον με όνειρα και μια ζωή όπως αυτή που είχε συνηθίσει.Αυτοί οι νέοι το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να διαλέγουν σε ποιο κέντρο διασκέδασης θα πάνε,αν θα αγοράσουν το τελευταίο μοντέλο του i-phone και αν θα κρατάνε φιρμάτη τσάντα.Δε φταίμε εμείς γι’αυτό –γιατί δε βγάζω τον εαυτό μου απ’εξω από αυτή την κατηγορία νέων-ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΕΙ ΟΜΩΣ?ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΜΕ Σ’ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ?

Ήθελα να πάω και εγώ στο Σύνταγμα να διαμαρτυρηθώ για αυτή τη κατάσταση,για τη δολοφονία της δημοκρατίας-της δημοκρατίας που δεν υπήρξε ποτέ- όμως ήξερα τι θα ακολουθήσει,ότι θα προκληθούν επεισόδια και αυτό με λυπεί ακόμα περισσότερο.Γιατί ένας τόσο δημοκρατικός τρόπος διαμαρτυρίας πάντα να αμαυρώνεται?»Άνθρωποι όλων των ηλικιών κατέβηκαν στο κέντρο της Αθήνας να διαμαρτυρηθούν ειρηνικά και να δείξουν ότι οι Έλληνες είναι ακόμα ζωντανοί και δε θα επιτρέψουν καμία άλλη ταπείνωση τους.....ένα εύλογο ερώτημα θα ήταν και «.......εσύ πήγες τελικά ?» «.....όχι δε πήγα δυστυχώς.........!Δε πήγα γιατί φανταζόμουν τι χαμός θα δημιουργηθεί και ναι φοβόμουν,είμαι δειλή να πάω να φωνάξω για την Ελλάδα που θέλω να ζήσω και ΟΧΙ για την Ελλάδα που μου έχουν ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ!!!!

Και έγινε όπως το φαντάστηκα,κάποιοι,ελάχιστοι κατάφεραν να μας κάνουν υποχείριο τους,ίσως γιατί έχουμε συνιθήσει να γινόμαστε υποχείρια άλλων.Η Αθήνα παραδομένη στις φλόγες με μαγαζιά να καταστρέφονται χωρίς κανείς να σκέφτεται οι άνθρωποι που δουλεύουν σ’αυτά τι θα κάνουν αύριο?που θα δουλέψουν?δε μας φτάνει που έχουν κλείσει τόσα μαγαζιά και έχουν μείνει τόσοι άνθρωποι άνεργοι θέλουμε και άλλους?Αλλά πάντα έτσι ήμασταν και θα είμαστε , οι Έλληνες θα κοιτάμε τη βολή μας και δε θα ενδιαφερόμαστε για το διπλανό μας!!!!!

Παρόλαυτα πρέπει να οργανωθούμε,πρέπει να καταλάβουμε ότι πρέπει να ενδιαφερθούμε για την Ελλάδα μας,γι’αυτή τη χώρα που με κόπο πολέμησαν οι πρόγονοί μας για να μας τη παραδώσουν σ’εμάς γιατί ξέρουμε όλοι ότι είμαστε ένας λαός που πολεμούσε για τα ιδανικά και τα πιστεύω του!!!

Γι’αυτό ας μην αφήσουμε την Ελλάδα να καταστραφεί.....η μόνη σωτηρία είναι η γενιά μας,οπλισμένη με γνώσεις και υπομονή θα τα καταφέρει...γιατί ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ!!!!

Ελένη,φοιτήτρια

1 σχόλιο:

  1. συμφωνω!πολυ ευστοχα ολα,πολυ επικαιρα..σ ενα μικρο κειμενο,ποσες αληθειες μπορουν να ειπωθουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή