Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Κηδεία της Δημοκρατίας..




Πυροβολισμοί ακούστηκαν στο Α' Νεκροταφείο Αθηνών καθώς το φέρετρο του ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΤΕΡΤΙΛΗ κατέβαινε μέσα στον τάφο.
Παρόντες αρκετοί βουλευτές της Χρυσής Αυγής, δεκάδες τύποι από ξεχασμένες οργανώσεις και δεκάδες άλλοι νοσταλγοί ή αδαείς περί της χούντας που μαζεύτηκαν για να αποχαιρετήσουν τον αμετανότητο Απριλιανό. Το φέρετρο ήταν σκεπασμένο με την ελληνική σημαία και έφερε τη σπάθη του αξιωματικού και τα παράσημα που έλαβε.

 Η νεκρώσιμη ακολουθία τελέστηκε από τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο, έναν "ιερ(ανα)ρχη" που, φυσικά, μισθοδοτείται από το ελληνικό δημόσιο!!! Χαρακτήρισε τον Ντερτιλή ήρωα(??), ισάξιο του Κολοκοτρώνη!! Ακολούθησαν συνθήματα που είχαν δεκαετίες να ακουστούν στην Ελλάδα: Ελλάς, Ελλήνων, Χριστιανών», «Δόξα και τιμή στον Νίκο Ντερτιλή» και «Αλήτες, προδότες, πολιτικοί». Δεν το είδαμε απλώς. Το ζούμε. Και το κυριότερο: το έχουμε αποδεχθεί στην καθημερινότητά μας. Σοφός ο λαός μας.
Αυτοί δεν είναι Έλληνες!!

Είναι εν γένει δολοφόνοι!!
Αυτοί οι "άνθρωποι", αν υπάρχει Θεός, δεν αξίζουν συγχώρεση!!
Το "Θεός συγχώρεσε τον" δεν θα έπρεπε να εκφωνείται για αυτούς τους υπανθρωπους!!

Αφήνω ασχολίαστο το γεγονός οτι η Εκκλησία μας δείχνει (ξανά) απροκάλυπτα οτι ποτέ δεν αντιτάθηκε στο πραξικόπημα των συνταγματαρχών!!

Δημήτρης Αμπατζίδης, Στατιστική και Ασφαλιστική Επιστήμη, Πανεπιστήμιο Πειραιώς

13 σχόλια:

  1. Πάντως φίλε μου και ο χειρότερος υπάνθρωπος να είναι ο Ντερτιλής πλήρωσε το τίμημα του 30 χρόνια μέσα στην φυλακή. Και παραδέξου το. Ούτε εγώ ούτε εσύ έχουμε την μαγκιά και το σθένος να πράξουμε κάτι τέτοιο. Από τους πολιτικούς κρατούμενους που κάτσανε τα περισσότερα χρόνια στη φυλακή. Κατά τα άλλα ειδικά με το θέμα της εκκλησίας δεν διαφωνούμε σε κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παραδεχομαι οτι δεν εχω τη μαγκια να οπλισω και να πυροβολισω εναν συνανθρωπο μου στο κεφαλι χωρις κανεναν λογο..αν το να κανεις φυλακη για δολοφονια ειναι αποδειξη του σθενους σου και της μαγκιας σου εγω περηφανα δηλωνω ανανδρος..
    να υπενθυμισω οτι ο ντερτιλης ηταν μεσα για δολοφονια και δεν ηταν πολιτικος κρατουμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαι για να μην παρεξηγηθώ, σέβομαι τον κάθε άνθρωπο ανεξαρτήτου ιδεολογικής ταυτότητας όταν πληρώνει το τίμημα των πράξεων του. Ιδιαίτερα όταν τρώει 30 χρόνια μέσα στην φυλακή. Τώρα όσον αφορά την πολιτική του ταυτότητα. Ένα τεράστιο μειονέκτημα των Απριλιανών είναι ότι δεν είχαν ξεκάθαρο ιδεολογικό πυρήνα. Κάτι το οποίο είχε παραδεχτεί και ο ίδιος ο Παπαδόπουλος. O Ντερτιλής είχε ξεκάθαρο ιδεολογικό υπάβαθρο κεντρομόλο περί ριζοσπαστικών νεοφασιστικών ιδεών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις τι σημαινει "ιδεολογικό υπάβαθρο κεντρομόλο περί ριζοσπαστικών νεοφασιστικών ιδεών";

      Διαγραφή
    2. Βεβαίως. Πες μου τι είναι αυτό που θέλεις να σου εξηγήσω; Ή μήπως θέλεις να σου πω γενικά τι εννοώ; Χαίρομαι που ρωτάς. (Δεν ειρωνεύομαι)

      Διαγραφή
  4. Μια ηταν η βασικη ιδεα των απριλιανων...
    ΝΑ ΦΑΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ..κατα τα αλλα αν διαβασεις τα πρακτικα απο τις δικες θα δεις μονο συμπεριφορες παιδικες..κανεις δεν βγηκε να παραδεχτει ανοιχτα τις επιλογες του και τις διαταγες που εδωσε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχετικά με τον φόνο. Δεν έχουν βρει κανένα στοιχείο για τον Μυρογιάννη. Είναι ένας άνθρωπος φάντασμα. Ο Στρατηγός εκείνος (δεν θυμάμαι όνομα) που κατέθεσε την μαρτυρία αυτή δεν παρουσιάστηκε στο δικαστήριο και τελικά αποδείχτηκε ότι δεν έκανε κανένα φόνο. Δεν είμαι υπέρ των Απριλιανών. Αλήθεια. Αλλά για τον Ντερτιλή έχω άλλη θέση.

    "Μια ηταν η βασικη ιδεα των απριλιανων...
    ΝΑ ΦΑΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ..κατα τα αλλα αν διαβασεις τα πρακτικα απο τις δικες θα δεις μονο συμπεριφορες παιδικες..κανεις δεν βγηκε να παραδεχτει ανοιχτα τις επιλογες του και τις διαταγες που εδωσε". Δεν διαφωνούμε εδώ σε τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Μυρογιάννης,ήταν φίλος του πατέρα μου.Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρακαλώ. Και εμένα ο Ντερτιλής ήταν φίλος του παππού μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγω σου μιλάω σοβαρά και εσύ με ειρωνεύεσαι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξέρω ειρωνικος μου φάνηκες, αλλά δεν το είπα για αστείο, πράγματι ήταν φίλος του παππού μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαι δεν ήταν χουντικός ο παππούς μου. Ούτε εγώ είμαι απολειφάδι της χούντας. Και συγγνώμη αν προσβλήθηκες νόμιζα ότι με ειρωνεύτηκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απολύτως δεκτών. Δε πειράζει,έγινε παρεξήγηση συμβαίνουν αυτά..Συμφωνώ και με τα περισσότερα απ' αυτά που αναφέρεις πιο πάνω και εσύ αλλά και ο αρθρογράφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή