Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Ημέρα εκλογών ώρα μηδέν.




Σήμερα στις 6/5/12 είναι οι εκλογές.Οι σημαντικότερες εκλογές των τελευταίων χρόνων για τη γενιά τη δική μας και των πατεράδων μας.Θα ήθελα μέσα από ένα ως επί το πλείστον υποκειμενικό άρθρο να σας δώσω τον δικό μου τρόπο σκέψης για τις εκλογές στις οποίες θα ψηφίσω για πρώτη φορά.Συνεπώς όποιος δεν θέλει να διαβάσει μια προσωπική γνώμη θεωρώντας την αφερέγγυα για ένα τόσο σημαντικό θέμα μπορεί να μη διαβάσει το άρθρο.Ξανά προσωπική μου άποψη είναι όμως ότι αυτές τις γραμμές δεν τις γράφει ένας Πρετεντέρης και ο κάθε κύριος Πρετεντέρης και δημοσιογραφίσκος που το μόνο που κάνει είναι να δέχεται οδηγίες εκ των άνωθεν,αλλά ένας νέος 19 χρονών του οποίου διακυβεύεται το μέλλον του...



Κρίνοντας από την υπάρχουσα κατάσταση της χώρας,τους γονείς και την οικογένεια μου,τους φίλους μου και τους γείτονες μου,βλέπω πως τα μνημόνια μόνο καλό δεν έκαναν και μόνο για καλό δεν ήταν.Πες μας κάτι καινούργιο θα μου πείτε.Ειδικά αφού τη γνώμη μου για την μνημονιακά κόμματα μπορείτε λίγο πολύ όλοι να την φανταστείτε.


Έχω καιρό τώρα κατασταλάξει στην πολιτική θέση την οποία νομίζω πως κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος έχει την υποχρέωση να αξιολογήσει και να τη ζυγίσει ως την πλέον λογική ή τουλάχιστον μια από τις λογικές.Να διευκρινίσω λοιπόν ότι εκ φύσεως ψευτοδιλήμματα του τύπου ''Μνημόνιο η καταστροφή'' ''Μνημονίο και παραμονή στην ευρωζώνη, ή Δραχμή και όλεθρος'' δεν τα συμμερίζομαι.Όχι γιατί είμαι υπέρ της επιστροφής της χώρας στη δραχμή και στην απομάκρυνση της από την Ευρωζώνη.Ίσως απογοητεύσω αρκετούς με αυτό που θα πω αλλά δεν ευθύνεται μόνο η ΕΕ για την δική μας ανικανότητα να εκμεταλλευτούμε τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσέφεραν.Σίγουρα υπάρχουν ευθύνες και από μέρους της αλλά αν δεν είμαστε σε θέση να υπερασπιστούμε το δίκιο και τις θέσεις τις χώρας μας στο εξωτερικό δεν μας φταίει κανείς μα κανείς.Στην τελική ας είμαστε σοβαροί.Αν κάποιος πιστεύει ότι η ΕΕ,η Μέρκελ και η κάθε Μέρκελ,το ΔΝΤ και η κυρία Λαγκάρντ, ο κύριος Σόιμπλε ή και εγώ δεν ξέρω ποιός άλλος,μας βοηθάνε για τη καλή τους τη καρδιά και όχι για να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα και των τοκογλύφων και των τραπεζών,ας μην πάνε να ψηφίσουν καν.

Θα σας δώσω για πρώτη φορά ξεκάθαρα τη θέση-συμβουλή μου η οποία απευθύνεται συνήθως σε άτομα της ηλικίας μου και στη πλειονότητα του αναγνωστικού κοινού του Μέτρον Άριστον.Ψηφίστε αντιμνημονιακά κόμματα.






Αυτά δεν είναι προφανώς ούτε τα 2 μεγάλα κόμματα,ούτε κόμματα όπως το ΛΑΟΣ, ούτε κόμματα όπως η ΔΡΑΣΗ και η Δημοκρατική Συμμαχία της Μπακογιάννη,ούτε κάτι Κοινωνικές Συμφωνίες και τα λοιπά κουραφέξαλα,ούτε καν η ΔΗΜΑΡ κατά προσωπική μου άποψη-μολονότι συμμετέχει σε αυτή ο συμπαθέστατος κύριος Μπέζος.-

Ενδεικτικά αν θα ήθελα να αναφέρω ορισμένα κόμματα τα οποία έχουν ξεχωρίσει για την αντιμνημονιακή τους στάση εξ αρχής και έχουν ανοδική πορεία τις τελευταίες μέρες στις ηλικίες 18-29, αυτά είναι λόγου χάρη το ΣΥΡΙΖΑ , οι Ανεξάρτητοι Έλληνες του Πάνου Καμμένου, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ορισμένα ακόμα τα οποία θεωρώ πως τα γνωρίζετε.

Ίσως αρκετοί να έχουν αμφιβολίες και όχι αδίκως για τα αντιμνημονιακά κόμματα,αλλά νομίζω πώς αποτελούν την έσχατη λύση για επαναδιαπραγμάτευση ορισμένων όρων και αντιμετώπιση της κατάστασης με έναν τρόπο πιο ορθολογικό για τον ίδιο τον λαό και όχι για τους τοκογλύφους.Κακά τα ψέματα,και όσοι φοβάστε τις ακραίες θέσεις των κομμάτων αυτών,πολύ απλά σκεφτείτε ότι όπως δε συμφέρει την Ελλάδα να βγει από την Ευρωζώνη,έτσι δεν συμφέρει και αυτούς να μας βγάλουν,για λόγους ευνόητους.Καλύτερα συνεπώς να ασκηθεί πίεση προς αυτή τη κατεύθυνση παρά να έχουμε έναν πολιτικό ''ηγέτη'' που θα παίρνει κατευθυντήρια εντολή από το εξωτερικό,άκριτα ,άβουλα και αγογγύστως.


Η γνώμη μου λοιπόν είναι,σήμερα στις 6 Μαΐου,να κατεβείτε να ψηφίσετε με γνώμονα το μέλλον το δικό σας και ίσως των παιδιών σας.Ψηφίστε αυτό που εσείς θεωρείτε καλύτερο για αυτό τον τόπο,για τους ανθρώπους τους δικούς σας και αυτούς που αγαπάτε,για τα άτομα που υποφέρουν,για αυτούς που καλοπερνάνε και ζουν εις βάρος κάποιων άλλων και θέλετε να τους τιμωρήσετε,ψηφίστε,και με τη ψήφο σας υπερασπιστείτε την γνώμη σας,διαφωνήστε και μαζί μου,απλά ΚΡΙΝΕΤΕ  και ψηφίστε με κριτήρια ορθολογικά και όχι πελατειακά και βασισμένα σε εμμονές ,στερεότυπα και κόμπλεξ.

Ελπίζω,έστω και αργά,-κάλλιο αργά πάρα ποτέ βέβαια λέγει ο θυμόσοφος λαός- να συλλογίστειτε το χρέος όχι μόνο απέναντι στα παιδιά σας,όχι μόνο απέναντι στη Δημοκρατία,αλλά πάνω απ'όλα στους ίδιους σας τους εαυτούς.Η αξιοπρέπεια και τα ιδανικά δεν μπορούν να φορολογηθούν,και δεν θα μας τα πάρει κανείς.

Βασίλης , Φοιτητής Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών , Πα.Πει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου